Aveți întrebări referitor la Portal?

Avem răspunsuri

Explicații privind accesarea documentelor și acceptarea ofertelor.

FAQ

Accesul la Portal se realizează prin intermediul unui web – browser (ex: Chrome, Firefox, Edge) și accesarea adresei https://portal.agraasigurari.ro/portal/ro/login.

Dacă sunteți client/broker, puteți solicita datele de acces la Portal trimițând un e-mail cu solicitarea dumneavoastră la adresa de e-mail [email protected]. În zilele următoare, veți primi noile date de acces pe adresa dumneavoastră de e-mail.

Apăsați butonul „Ați uitat parola?” din Portal. Dupa ce ați introdus numele de utilizator și ați făcut click pe butonul „Solicitați o nouă parolă”, veți primi un e-mail cu un link de confirmare unde, dupa accesare, veți putea seta o nouă parolă.

Vă puteți schimba numele de utilizator în Portal, la secțiunea „Date utilizator” astfel : faceți click pe pictograma „Setări” din partea de jos a paginii, iar la rubrica „Modificare nume utilizator”, vă introduceți noul nume de utilizator.

Vă puteți schimba adresa de e-mail în Portal, la secțiunea „Date utilizator” astfel: faceți click pe pictograma „Setări” din partea de jos a paginii , iar la rubrica ,,Modificare e-mail” vă introduceți noua adresă de e-mail. Un e-mail de confirmare va fi trimis la noua adresă . Modificarea nu va avea efect până cand nu o confirmați făcând click pe link-ul din e-mail primit.

Puteți modifica datele clienților în Portal, în secțiunea de date principale „Clienți”, selectați clientul dorit si faceți click pe butonul „Editați datele clientului „. Acestea trebuie salvate prin apăsarea butonului „Preluați modificările”.

Condițiile de asigurare se găsesc la secțiunea „Vizualizarea detaliată a poliței” din Portal ; selectați polița dorită în pagina principală.

Oferta emisă de către Brokerul/Managerul dumneavoastră se regăsește la secțiunea „Polițe” , iar coloana „Stadiul” vă indică statusul acesteia (ofertă/poliță valabilă). Pentru detalii faceți click pe ofertă , iar dacă sunteți de acord cu aceasta, faceți click pe butonul „Accept oferta”.

Toate documentele le găsiți în Portal la secțiunea „Documente”. Veți fi anunțat printr-un e-mail de notificare atunci când se încarcă documente noi.