Contabilitate financiară și office management (lb. germană)
Timp de lucru
Full TimeLocul muncii
BucureștiData începerii activității
imediatResponsabilități:
Menținerea evidenței contabile și de preferat contabilitatea salariilor
Suport pentru întocmirea bilanțului anual
Emiterea și înregistrarea facturilor, control casă
Înștiințarea periodică a partenerilor cu privire la neplata primelor
Controlul și plata despăgubiriilor către clienți
Persoana de contact pentru terți privind primele de asigurare și comisionul
Suport în Office Management (Vânzări și Daune)
Pregătirea rapoartelor la cerere
Cerințe:
Studii economice cu minim 5 ani de experiență în domeniul financiar- contabil
Cunoștințe de limba germană
Experiență în comunicarea cu autoritățile statului
Capacitate de gestionare a diferitelor situații și prioritizarea activităților
Atenție sporită la detalii, punctualitate
Abilitați de comunicare excelente și competență de lucru în echipă.