Vă invităm să fiți alături de noi în noul sezon agricol

De-a lungul anilor, industria agricolă a devenit din ce în ce mai expusă la schimbările climatice, la evenimente neprevăzute și la o multitudine de riscuri asociate culturilor și producției agricole. În acest context, asigurarea agricolă devine o necesitate pentru a proteja investițiile fermierilor în fața unor astfel de evenimente neașteptate, precum seceta, inundațiile sau alte calamități naturale.

Pentru a ajunge la cât mai mulți fermieri, avem nevoie de sprijinul unor parteneri prompți la nivel național. Pentru că valorificăm relația cu partenerii noștri și vrem să ne asigurăm că ducem mai departe în piață servicii de cea mai înaltă calitate, venim în sprijinul dumneavoastră pentru a vă ușura munca printr-o serie de evenimente offline, dar și cu un proces digitalizat.

Desfășurarea sesiunilor de școlarizare

Sesiunile de școlarizare joacă un rol esențial în extinderea și diversificarea activității unui broker către domeniul agriculturii. Ne dorim să ne remarcăm în acest sector ca fiind un partener de încredere pentru dumneavoastră, oferindu-vă suportul și toate resursele necesare pentru a vă încuraja să vă consolidați competențele.

Anul acesta am organizat 53 de sesiuni de formare la nivel național, cu participarea a 275 de persoane. Aceste traininguri au oferit brokerilor oportunitatea de a înțelege în profunzime produsele de asigurare pentru culturile agricole. Întrucât avem în plan introducerea unor noi produse de asigurare adaptate nevoilor fermierilor și îmbunătățirea portofoliului existent de produse, ne propunem să continuăm derularea sesiunilor de școlarizare și în noul sezon. În acest fel, ne asigurăm că puteți furniza soluții personalizate și eficiente clienților dumneavoastră.

Platforma digitală și beneficiile acesteia

Implementarea Portalului digital aduce o serie de avantaje semnificative. Calculator online de prime pentru emiterea rapidă a ofertelor cât și posibilitatea de vizualizare securizată a arhivei de documente reprezintă un beneficiu major.

Prin intermediul unui tablou de bord personalizat disponibil pe platformă, puteți accesa în timp real informațiile esențiale pentru activitatea dumneavoastră. Acesta conține toate ofertele emise, numărul clienților activi, polițele în gestionare și informații despre daune și deconturile de daună. Un alt beneficiu este că puteți accesa documentele din Portal chiar și atunci când sunteți în teren, fără a avea nevoie de conexiune la internet.

La fel ca în cazul evaluatorilor de daună, veți avea acces la sesiuni de instruire teoretice și practice. Ne propunem să organizăm în mod regulat traininguri dedicate utilizării noii platforme pentru a facilita tranziția completă către un sistem 100% digital.

Pentru mai multe detalii, vă stăm la dispoziție pe adresa office@agraasigurări.ro.

Împreună, ajutăm fermierii să recolteze în siguranță!